Oudercomité Hoger Op

Ken jij het oudercomité Hogerop reeds? Nee?
We stellen ons graag even voor!

Iedereen is heel welkom bij het oudercomité. We zijn steeds op zoek naar mensen die zich aangesproken voelen om mee te werken aan een fijne wisselwerking tussen school en ouders.

Met het oudercomité proberen we een brug te slaan tussen de school en de ouders.

We ondersteunen de school door mee activiteiten te organiseren, zoals bv. het jaarlijkse schoolfeest, wintermarkt, wafelverkoop, … De leerlingen profiteren van de inkomsten van deze activiteiten door o.a. pannenkoeken met carnaval of de ijsjesdag. We bieden de school ook graag een financieel duwtje in de rug voor uitstapjes of voor de aankoop van nieuwe materialen.

Verder proberen we ook mee te werken aan het in de praktijk brengen van de visie van de school.

Meer info

Ben je geïnteresseerd om ook lid te worden van het oudercomité? Is het niet om mee te organiseren, dan kan het zeker ook als helpende hand tijdens een van de vele activiteiten.

Of wil je graag iets kwijt aan ons?

Laat het gerust weten op ochogerop@gmail.com. Of spreek iemand van onze leden aan.